Ezek a szoftverek nagy segítséget nyújtanak a vállalkozásoknak. Az alábbi szövegből kiderül, neked melyikre van szükséged.
Fotó forrása: Pixabay.com
A CRM (Customer Relationship Management) a fordítás szerint ügyfélkapcsolat menedzsment, viszont manapság már ennél sokkal több dolgot jelent.
Az vitathatatlan, hogy az ügyfélközpontú gondolkodást helyezi fókuszba, de sokkal többet tud egy ügyfélkezelő rendszernél. A mai CRM rendszerek segítenek minél jobban megismerni az ügyfeleket, átfogó képet kapunk leendő vagy meglévő ügyfelekről.
Ezek mellett kezeli az üzleti folyamatokat és a marketing kommunikációt is ezért főleg marketing tevékenységre használják.
Az ERP (ERP system) egy angol betűszó, ami az Enterprise Resource Planning kifejezés rövidítése, Vállalati Erőforrás Tervezés a szó szerinti fordítása, de általában vállalatirányítási rendszernek hívjuk. Az ERP szoftverben egy helyen tudjuk kezelni a szervezeti erőforrásokat, mint például a készpénz, készletek, alapanyagok és emberi erőforrások, illetve a kötelezettségeket, mint például a vevői megrendeléseket, alvállalkozói rendeléseket és a munkabér költségeket is. Nagyobb vállalatoknak kiváló, nagy segítséget jelent.
A CMS (Content Management System) azaz tartalomkezelő rendszerek, arra szolgálnak hogy a weboldalak tulajdonosai, programozói tudás és speciális szoftverek nélkül is tudják változtatni az oldalukon található szöveges vagy képi tartalmakat.
A tartalomkezelő rendszereket bárki képes kezelni, intenet kapcsolat szükséges hozzá és egy alapszintű informatikai tudás. Vannak ingyenes tartalom kezelő rendszerek mint például a Wordpress vagy a Joomla, de ezek nem minden vállalkozásnak megfelelő, ugyanis vannak olyan cégek ahol egyéni igényeket is meg kell oldani.